IrisvanderHorst.reismee.nl

Update :))

We wish you a merry christmas. Ja hoor het is bijna kerst de kerstboom staat er liggen al lekker cadeautjes onder. In de tijd dat ik hier ben zijn er zoveel leuke dingen gebeurt ook minder leuke maar zo is dat nou eenmaal. Het zal vast nog wel vaker voor gaan komen. Het is heel erg amazing hier. Eerste semester van school is voorbij dus op naar het volgende. Ik tennis nog steeds zo vaak als ik kan zou wel meer willen maar dat kan hellaas niet :( maar nu even over kerst heb er zin in hier hebben ze natuurlijk geen sinterklaas dus kerst is heel groot. Ik heb sinterklaas wel hierheen gebracht naar huize Ames dat was heel grappig om te doen(gedichten schrijven in het engels is toch wel lastig haha) Ik heb super veel zin in kerst en ik hoop jullie ook. Dus vanuit Amerika MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR.

Reacties

Reacties

Mama

Ja , dat je een top tijd hebt daar in de States is geweldig! Bij lieve host ouders en een liefs host zusje! Kerst in Amerika! Wat bijzonder om mee te maken! Geniet ervan lieverd! Je zit nu op de helft van je verblijf daar! Kan niet wachten je gauw weer te zien! Dikke kus mama!

oma ria

Lieve IRIS wat is het fijn dat het zo goed gaat in AMERIKA geweldig dat het met tennisen zo lekker gaat geniet van de kerst dat is bij jou daar toch wel heel leuk geniet er van dikke knuffels van opa wim en oma ria XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!