IrisvanderHorst.reismee.nl

Haysville, Kansas!

Jaja ik ben in Haysville, Kansas. Het zijn zulke lieve mensen heel erg gastvrij! Ze hebben heel de kelder verbouwd naar een kamer voor mij en badkamer(foto's komen nog) Ze zijn nog steeds aan het verbouwen, maar mijn kamer moest afzijn dus ik kwam om 9 uur in de avond aan op het vliegveld van Wichita. Ik dacht net als op schipol eerst je koffer ophalen en dan door twee deuren en dan zou je daar aan het opwachten zijn, maar nee ik kom heel oncharmant de hoek om staan ze daar met drieeën te wachten op mij. Had het eerst niet door en ineens komt Emily mijn hostmoeder op mij af en gelijk heel erg gezellig. Kon gelijk heel erg leuk met ze praten en waren super lief. Vragen eerst of ik wat wil gaan eten ik dacht "oh waarom ook niet" dus we gingen naar Appelbees heel lekker en heel gezellie. Heb wat nieuws geleerd als je niet zo trek hebt, maar wel zin in het toetje. Vraag eerst voor het toetje en hier krijg je het gewoon. Nouw we begonnen met een brownie waar je U tegen zal zeggen in Nederland en daarna gewone "kleine" hapjes.... Ja hoor en daar kwamen de mozeralla stiks broodstiks vis kip in Nederland krijg je het zo op met zijn vieren maar hier was een hapje een heel bord in Nederland, Daarom kregen we die typische Amerikaanse left over bakjes zo de hele koelkast stond vol haha. Mijn kamer lijkt eerder op een hotelkamer met prive badkamer. maar de badkamer was nog niet klaar dus ze hebben tot half 2 mijn badkamer geschilderd en lampen opgehangen, dat zullen nederlanders echt niet doen haha. Ik weet nu zeker dat ik een geweldig jaar ga hebben met mijn gastgezin!!

Reacties

Reacties

Mama

Ja , dat wordt weer wennen over een jaar in je ieniemienie kamertje met gedeelde badkamer...geniet er maar van , van al die luxe! Al echt Amerikaanse gewoontes aan het meemaken... Doggiebag voor de leftovers! Grappig! Volgende stap is naar school! Zo benieuwd!! Xxxx

Zus

Heerlijk om zo mee te genieten! Ben blij dat je bij zulke mensen met terecht gekomen, al kan niemand niet lief zijn voor jou haha! Ben trots op jou! Dikke kus

Sjaak en Jellie

Wat leuk om dit te horen.
Ben heel benieuwd naar die hotelkamer van jou!
Maak maar snel foto's

Liefs

Anne

Het klinkt zo leuk allemaal!! Heel jaloers :(
En wat fijn dat je bij aardige mensen terecht bent gekomen zeg!
Wat is trouwens je Skype? Moeten nodig bijpraten
Veel liefs xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!