IrisvanderHorst.reismee.nl

Finally an UPDATE

Ik leef nog eindelijk weer eens een update van mij haha. Ik heb goeie redens ervoor, maar zal jullie er niet mee lastig vallen. Tennis gaat echt geweldig. Het tennis seizoen van school is bijna afgelopen :(( afgelopen zaterdag was regionals en als je twee van de 3 matches wint zou je door gaan naar state. Raad een wie er door is naar state :)) Ook voor het eerst in de geschiedenis van Campus High School word het meisjes tennis team eerste in Regionals en dat is een hele eer geloof me. Aankomende zaterdag is tennis wedstrijden voor state. Natuurlijk hoop ik dat ik daar het ook goed ga doen. Ik heb het zo veel naar mijn zin hier. Dit was eigenlijk alles wat ik te vertellen had haha dus ik ga nu lekker slapen (iedereen in Nederland word wakker) zal snel weer wat schrijven

Reacties

Reacties

Anne

Succes! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!