IrisvanderHorst.reismee.nl

The Big Apple!

Jaja ik ben in New York! Eindelijk een beetje bijgekomen van de hele vliegreis wel nog steeds jetlag, maar over een week ben ik daar wel aan gewend aan de tijd(hopelijk haha) Ik verblijfop The College of New Rochelle. Het is echt zo'n typische College, oude gebouwen, overal vlaggen, een gezamelijke ruimte en natuurlijk je eigen slaapkamer met een kamergenote die helemaal niks zegt en alleen maar in haar eigen taal praat haha. Nee hoor grapje! Morgen gaan wijmet de hele groep naar Manhattan toe :) kan ik eindelijk alle spullen kopen die ik vergetenben (is nog al veel)zo lekker lunchen en dan ga ik typischeAmerikaanse sporten uitproberen. Zien jullie het al voor jeik aan het Cheerleden, niet lenig of American Football, rennen voor je levenmet een bal in jehand of Baseball, die ballen zullen echt niet naar Nederland vliegen, maar natuurlijk gaat het om de lol.Ik heb mijnverhaaltje weer vertelt.Ik houjullie op dehoogte.

xx Iris

Reacties

Reacties

Dig

Hoi lieverd. Ben blij je berichtje te lezen. Vreemd hoor dat je zover, in je uppie, weg bent. Maar ik heb alle vertrouwen in je. Geniet van je avontuur en houdt ons op de hoogte.
Dikke kus. Papa

Mama

Wat heerlijk om te lezen Iris! Hahaha grappig ook! Ben heel benieuwd hoe het cheeren is! Wat ben je allemaal vergeten! Had ik me toch moeten bemoeien met inpakken ondanks jou protesten! ???? Nee hoor , ik pak al 27 jaar mijn koffer en ik vergeet ook steeds weer wat! ????

Saskia

Zo Iris, een stoere onderneming van je, vind ik. En wat leuk, deze reisblog. Zo kunnen we je echt volgen op afstand. En dat cheerleaden komt goed, je hebt je lange benen in ieder geval mee. Heel veel plezier!! groetjes, Saskia

Oma Ria

Hallo Iris.Wat leuk dat wij je zo via deze blog kunnen volgen.Heel veel succes met wat je gaat doen,het gaat je zeker lukken.Geniet er van.Groetjes Oma Ria.Dikke knuffel.(ook van Opa)

opa wil

hallo iris,heel fijn dat we bericht van je hebben ontvangen je bent goed aan gekomen we wensen je een geweldige tijd geniet er van groetjes een ge weldige knuffel van oma en opa.

Sjaak en Jellie

Haha Iris
Spullen die je bent vergeten dat is net iets voor jou!
Ik hoop dat je een paar super toffe maanden zult hebben en beleven.
Leuk dat we mee kunnen reizen
Dikke knuffel uit Gorinchem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!