IrisvanderHorst.reismee.nl

Sleep, eat, tennis

Na bijna 4 weken in Amerika te zijn ben je eindelijk gewend aan het tijdverschil. Ik ben het hier als mijn normale leven aan het zien. Mijn hostfamily ga ik niet meer een hostfamily noemen, maar gewoon een famillie. Het is zo fantastische. Ik heb me nooit als een vreemde gevoelt bij ze, beter had ik het niet kunnen hebben. Het is normaal voor mij om engels te praten, soms moet ik engelse woorden weer terug vertalen naar het nederlands. Ik ga natuurlijk elke dag naar school. School is anders dan in nederland je hebt elke dag 4 lessen en die duren 1,5 uur en dan de volgende dag heb je 4 verschillende lessen en dan elke dag 1 studie uur van 1 uurtje. Na school is het normaal dat je gaat sporten, sport is het belangijkste van het belangrijkste in Amerika. Ik speel tennis na school 2 uur en dan meestal nog 2 uur in de avond met Aspen, Emily en Jeff dus meestal op 1 dag 4 uur per dag. Aankomende dinsdag heb ik mijn eerst "meet" om tegen een andere school te spelen :)) Ik heb er zoveel zin in, want ik heb nog nooit zoiets gedaan. Je leert in zo'n korte tijd zoveel dingen. Dingen die je normaal nooit zal leren.

Reacties

Reacties

Sjaak en Jelli

Wij mogen jou terecht een bofkont noemen????
Super om dit allemaal te horen!
Als ik terug kon gaan in de tijd dan zou ik het zelfde doen haha
1000 knuffels sturen wij vanuit Gorinchem
(Vang jij ze wel allemaal op)

Mama

Fantastisch is het zeker! Dit is zo precies wat jij wilde! Wat jij allemaal meemaakt is echt bijzonder! Heerlijk om te volgen. We zijn zo trots op je!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!